Lennuliiklusteenindus
ei saa
Vene lennufirmad
elt raha.
Eesti peab teenindama lende
Läänemere kohal
. Samas kasvas nende raha teises kvartalis.
Lennuliiklusteenindus
Tõlge fraasile: Lennuliiklusteenindus
EN
Air traffic service
Vene lennufirmad
Tõlge fraasile: Vene lennufirmad
EN
Russian airlines
Eesti peab teenindama lende
Tõlge fraasile: Eesti peab teenindama lende
EN
Estonia must service flights
Läänemere kohal
Tõlge fraasile: Läänemere kohal
EN
Over the Baltic Sea
Teises kvartalis
tehti 7,5 miljonit eurot kasumit. Aasta tagasi oli see vähem.
Teenindati ligi 49 000 lendu
. Enamik lende oli
Hiina firmadelt
.
Teises kvartalis
Tõlge fraasile: Teises kvartalis
EN
In the second quarter
Teenindati ligi 49 000 lendu
Tõlge fraasile: Teenindati ligi 49 000 lendu
EN
Nearly 49,000 flights were serviced
Hiina firmadelt
Tõlge fraasile: Hiina firmadelt
EN
From Chinese companies
Mõned
Euroopa firmad
vähendasid oma lende. Eesti lennud pole veel koroona-eelsel tasemel.
Teises kvartalis
oli lende 26% vähem kui 2019. aastal.
Euroopa firmad
Tõlge fraasile: Euroopa firmad
EN
European companies
Teises kvartalis
Tõlge fraasile: Teises kvartalis
EN
In the second quarter
Euroopas on nüüd uus hindade süsteem.
Lennuliiklusteenindus
e juht ütles, et süsteemi muudetakse veel aastaid.
Lennuliiklusteenindus
Tõlge fraasile: Lennuliiklusteenindus
EN
Air traffic service
Venemaa lennufirmad ei maksa arveid. Eesti peab teenindama
Vene lende
ohutuse pärast. Juht ütles, et Vene firmad peaksid maksma nagu teised firmad, aga sanktsioonid takistavad raha liikumist.
Vene lende
Tõlge fraasile: Vene lende
EN
Russian flights
Samad probleemid on Soomes
, Lätis, Leedus ja Norras. Nad peavad ka teenindama
Vene lende
.
Samad probleemid on Soomes
Tõlge fraasile: Samad probleemid on Soomes
EN
The same problems exist in Finland
Vene lende
Tõlge fraasile: Vene lende
EN
Russian flights
Air traffic services are not receiving payment from Russian airlines. Estonia is required to service flights over the Baltic Sea. Meanwhile, their revenue increased in the second quarter.
In the second quarter, a profit of 7.5 million euros was made. A year ago, this figure was lower. Nearly 49,000 flights were serviced. Most flights were from Chinese companies.
Some European companies reduced their flights. Estonian flights have not yet reached pre-pandemic levels. In the second quarter, there were 26% fewer flights than in 2019.
Europe now has a new pricing system. The head of air traffic services said that the system will continue to be modified for years.
Russian airlines are not paying their bills. Estonia has to service Russian flights for safety reasons. The head said that Russian companies should pay like other companies, but sanctions are preventing the movement of money.
The same problems exist in Finland, Latvia, Lithuania, and Norway. They also have to service Russian flights.