Rail Balticu Pärnu-Ikla trassil tehakse
geoloogilisi uuringuid
. Need uuringud aitavad mõista, kuidas pinnas on ja kas see sobib
raudtee ehitamiseks
.
geoloogilisi uuringuid
Tõlge fraasile: geoloogilisi uuringuid
EN
geological surveys
raudtee ehitamiseks
Tõlge fraasile: raudtee ehitamiseks
EN
for railway construction
Märt Maadla, Rail Baltic Estonia projektijuht, ütleb, et varem on tehtud väiksemaid uuringuid. Nüüd tehakse
sügavamaid puurauke
, et saada täpsemalt teada, kuidas raudtee ehitada.
sügavamaid puurauke
Tõlge fraasile: sügavamaid puurauke
EN
deeper boreholes
Töömehed kasutavad
südamikpuurimist
. Nad võtavad pinnasest proove ja saadavad need
laboratooriumisse
. Uuringud tehakse kogu trassi peal, kuni
Läti piirini
.
südamikpuurimist
Tõlge fraasile: südamikpuurimist
EN
core drilling
laboratooriumisse
Tõlge fraasile: laboratooriumisse
EN
to the laboratory
Läti piirini
Tõlge fraasile: Läti piirini
EN
to the Latvian border
Pärnust 10 km kaugusel Lätis tehakse puurauke
iga 200 meetri tagant
. Üks puurauk tehakse umbes ühe päevaga.
iga 200 meetri tagant
Tõlge fraasile: iga 200 meetri tagant
EN
every 200 meters
Uuringuid tehakse ka Pärnu jõe ääres, kuhu tuleb
raudteesild
. Uuringud näitavad, kas seal saab
ehitada silda
.
raudteesild
Tõlge fraasile: raudteesild
EN
railway bridge
ehitada silda
Tõlge fraasile: ehitada silda
EN
build a bridge
Uuringud kestavad
kevadeni
. Töömehed saadavad maaomanikele plaanid, kus nad tahavad teha puurauke. Nad ootavad
maaomanike nõusolekut
.
kevadeni
Tõlge fraasile: kevadeni
EN
until spring
maaomanike nõusolekut
Tõlge fraasile: maaomanike nõusolekut
EN
landowners' consent
Märt Maadla loodab, et Pärnu-Ikla lõigu
ehitus saab alata
järgmisel aastal. Tootsi-Pärnu lõigul
ehitus juba käib
.
ehitus saab alata
Tõlge fraasile: ehitus saab alata
EN
construction can begin
ehitus juba käib
Tõlge fraasile: ehitus juba käib
EN
construction is already underway