Rail Balticu Pärnu-Ikla trassil tehakse
geoloogilisi uuringuid
. Need uuringud aitavad mõista, kuidas pinnas on ja kas see sobib
raudtee ehitamiseks
.
geoloogilisi uuringuid
Tõlge fraasile: geoloogilisi uuringuid
EN
geological surveys
raudtee ehitamiseks
Tõlge fraasile: raudtee ehitamiseks
EN
for railway construction
Märt Maadla, Rail Baltic Estonia projektijuht, ütleb, et varem on tehtud väiksemaid uuringuid. Nüüd tehakse
sügavamaid puurauke
, et saada täpsemalt teada, kuidas raudtee ehitada.
sügavamaid puurauke
Tõlge fraasile: sügavamaid puurauke
EN
deeper boreholes
Töömehed kasutavad
südamikpuurimist
. Nad võtavad pinnasest proove ja saadavad need
laboratooriumisse
. Uuringud tehakse kogu trassi peal, kuni
Läti piirini
.
südamikpuurimist
Tõlge fraasile: südamikpuurimist
EN
core drilling
laboratooriumisse
Tõlge fraasile: laboratooriumisse
EN
to the laboratory
Läti piirini
Tõlge fraasile: Läti piirini
EN
to the Latvian border
Pärnust 10 km kaugusel Lätis tehakse puurauke
iga 200 meetri tagant
. Üks puurauk tehakse umbes ühe päevaga.
iga 200 meetri tagant
Tõlge fraasile: iga 200 meetri tagant
EN
every 200 meters
Uuringuid tehakse ka Pärnu jõe ääres, kuhu tuleb
raudteesild
. Uuringud näitavad, kas seal saab
ehitada silda
.
raudteesild
Tõlge fraasile: raudteesild
EN
railway bridge
ehitada silda
Tõlge fraasile: ehitada silda
EN
build a bridge
Uuringud kestavad
kevadeni
. Töömehed saadavad maaomanikele plaanid, kus nad tahavad teha puurauke. Nad ootavad
maaomanike nõusolekut
.
kevadeni
Tõlge fraasile: kevadeni
EN
until spring
maaomanike nõusolekut
Tõlge fraasile: maaomanike nõusolekut
EN
landowners' consent
Märt Maadla loodab, et Pärnu-Ikla lõigu
ehitus saab alata
järgmisel aastal. Tootsi-Pärnu lõigul
ehitus juba käib
.
ehitus saab alata
Tõlge fraasile: ehitus saab alata
EN
construction can begin
ehitus juba käib
Tõlge fraasile: ehitus juba käib
EN
construction is already underway
Geological surveys are being conducted on the Rail Baltic Pärnu-Ikla route. These surveys help to understand the soil conditions and whether it is suitable for building the railway.
Märt Maadla, project manager of Rail Baltic Estonia, says that smaller surveys have been conducted earlier. Now, deeper boreholes are being made to get more precise information on how to build the railway.
Workers are using core drilling. They take soil samples and send them to the laboratory. The surveys are being conducted along the entire route, up to the Latvian border.
10 km from Pärnu in Latvia, boreholes are made every 200 meters. One borehole takes about a day to complete.
Surveys are also being conducted near the Pärnu River, where the railway bridge is planned. The surveys will show whether it is possible to build a bridge there.
The surveys will continue until spring. Workers send plans to landowners where they want to make boreholes. They are waiting for the landowners' consent.
Märt Maadla hopes that the construction of the Pärnu-Ikla section can start next year. Construction on the Tootsi-Pärnu section is already underway.