Manöövervedur MEV-1 sõitis Haapsallu Pääsküla depoost. Reedel
tõsteti vedur kraanadega paika
. Esmalt veermik, siis kere.
tõsteti vedur kraanadega paika
Tõlge fraasile: tõsteti vedur kraanadega paika
EN
the locomotive was lifted into place with cranes
Vedur oli
kasutusel 1990ndatel
. Seda kasutati
manöövritöödel
. Kui tulid Stadleri rongid, vedur enam ei töötanud. Elroni töötaja Oliver Kuks rääkis, et vedur on eriline.
kasutusel 1990ndatel
Tõlge fraasile: kasutusel 1990ndatel
EN
in use in the 1990s
manöövritöödel
Tõlge fraasile: manöövritöödel
EN
for shunting work
Vedur on
ümber ehitatud mootorvagunist
. Seda tegid Eesti mehed. Teist sellist vedurit maailmas pole. Muuseumi juhataja Talis Vare ütles, et see on
ainulaadne
.
ümber ehitatud mootorvagunist
Tõlge fraasile: ümber ehitatud mootorvagunist
EN
rebuilt from a motor carriage
ainulaadne
Tõlge fraasile: ainulaadne
EN
unique
Vedur on
Eestis tehtud
. See on esimene selline. Maailmas on teisi vaguneid, aga sellist mitte. Kuks lisas, et see on ainuke.
Eestis tehtud
Tõlge fraasile: Eestis tehtud
EN
made in Estonia
Vedur
ei tööta alates 2013. aastast
. Viimased aastad oli ta muuseumis. Pääskülas on nüüd
uued Škoda rongid
. Seetõttu läks vedur Haapsallu.
ei tööta alates 2013. aastast
Tõlge fraasile: ei tööta alates 2013. aastast
EN
has not been in operation since 2013
uued Škoda rongid
Tõlge fraasile: uued Škoda rongid
EN
new Škoda trains
Vedur on
20 meetrit pikk
. Ta
kaalub üle 50 tonni
. Muuseumis näidatakse veduri lugu. Vare ütles, et tehakse
näitus veduri ajaloost
.
20 meetrit pikk
Tõlge fraasile: 20 meetrit pikk
EN
20 meters long
kaalub üle 50 tonni
Tõlge fraasile: kaalub üle 50 tonni
EN
weighs over 50 tons
näitus veduri ajaloost
Tõlge fraasile: näitus veduri ajaloost
EN
exhibition about the locomotive's history