Manöövervedur MEV-1 sõitis Haapsallu Pääsküla depoost. Reedel
tõsteti vedur kraanadega paika
. Esmalt veermik, siis kere.
tõsteti vedur kraanadega paika
Tõlge fraasile: tõsteti vedur kraanadega paika
EN
the locomotive was lifted into place with cranes
Vedur oli
kasutusel 1990ndatel
. Seda kasutati
manöövritöödel
. Kui tulid Stadleri rongid, vedur enam ei töötanud. Elroni töötaja Oliver Kuks rääkis, et vedur on eriline.
kasutusel 1990ndatel
Tõlge fraasile: kasutusel 1990ndatel
EN
in use in the 1990s
manöövritöödel
Tõlge fraasile: manöövritöödel
EN
for shunting work
Vedur on
ümber ehitatud mootorvagunist
. Seda tegid Eesti mehed. Teist sellist vedurit maailmas pole. Muuseumi juhataja Talis Vare ütles, et see on
ainulaadne
.
ümber ehitatud mootorvagunist
Tõlge fraasile: ümber ehitatud mootorvagunist
EN
rebuilt from a motor carriage
ainulaadne
Tõlge fraasile: ainulaadne
EN
unique
Vedur on
Eestis tehtud
. See on esimene selline. Maailmas on teisi vaguneid, aga sellist mitte. Kuks lisas, et see on ainuke.
Eestis tehtud
Tõlge fraasile: Eestis tehtud
EN
made in Estonia
Vedur
ei tööta alates 2013. aastast
. Viimased aastad oli ta muuseumis. Pääskülas on nüüd
uued Škoda rongid
. Seetõttu läks vedur Haapsallu.
ei tööta alates 2013. aastast
Tõlge fraasile: ei tööta alates 2013. aastast
EN
has not been in operation since 2013
uued Škoda rongid
Tõlge fraasile: uued Škoda rongid
EN
new Škoda trains
Vedur on
20 meetrit pikk
. Ta
kaalub üle 50 tonni
. Muuseumis näidatakse veduri lugu. Vare ütles, et tehakse
näitus veduri ajaloost
.
20 meetrit pikk
Tõlge fraasile: 20 meetrit pikk
EN
20 meters long
kaalub üle 50 tonni
Tõlge fraasile: kaalub üle 50 tonni
EN
weighs over 50 tons
näitus veduri ajaloost
Tõlge fraasile: näitus veduri ajaloost
EN
exhibition about the locomotive's history
The shunting locomotive MEV-1 traveled to Haapsalu from the Pääsküla depot. On Friday, the locomotive was lifted into place with cranes. First the chassis, then the body.
The locomotive was in use in the 1990s. It was used for shunting work. When Stadler trains arrived, the locomotive no longer worked. Elron employee Oliver Kuks said that the locomotive is special.
The locomotive was rebuilt from a motor coach. This was done by Estonian men. There is no other locomotive like it in the world. Museum director Talis Vare said that it is unique.
The locomotive was made in Estonia. It is the first of its kind. There are other coaches in the world, but not like this one. Kuks added that it is the only one.
The locomotive has not been operational since 2013. In recent years, it has been in the museum. Pääsküla now has new Škoda trains. Therefore, the locomotive went to Haapsalu.
The locomotive is 20 meters long. It weighs over 50 tons. The museum will tell the story of the locomotive. Vare said that an exhibition about the locomotive's history will be created.