Ida-Virumaa turismiklaster alustas külalislahkuse koolitusi

Ida-Virumaa turismiklaster alustas külalislahkuse koolitusi

18 Ida-Virumaa turismiettevõtet said külalislahkuse märgised, et näidata oma külalistele erilist tähelepanu.

Ida-Virumaa turismiklaster alustas eelmisel sügisel. Nüüd jagati 18 parimale turismiettevõttele . Need ettevõtted püüavad oma külalisi eriti .
Külalislahket võõrustajat tähistab . Kuid külastaja märkab eelkõige lahket vastuvõttu. Loodetakse, et külastaja saab igas kohas . Talle antakse infot piirkonna . Võib-olla räägitakse ka . Külaline peaks .
Külalislahkus on elementaarne . Kuid alati on võimalik teha veel paremini. Külalislahkuse märk võiks olla . Näiteks restoranis on oluline, et toit oleks maitsv. Kuid meelde jääb pigem tunne, kuidas seal käituti. Selliseid erilisi kogemusi püütaksegi pakkuda.
Külalislahkuse märgise said peamiselt Ida-Viru spaad ja majutusettevõtted. Toitlustajaid on vähem. Ida-Virumaal võiks olla rohkem toitlustajaid. Need ei pea olema uhked restoranid. Pigem sobivad kodused ja .
Ida-Viru turismiklaster loodab, et külalislahkeid kohti külastanud turistid . Järgmised antakse välja aasta pärast.