Ida-Virumaa turismiklaster alustas
külalislahkuse koolitusi
eelmisel sügisel. Nüüd jagati 18 parimale turismiettevõttele
külalislahkuse märgised
. Need ettevõtted püüavad oma külalisi eriti
lahkelt vastu võtta
.
külalislahkuse koolitusi
Tõlge fraasile: külalislahkuse koolitusi
EN
hospitality training
külalislahkuse märgised
Tõlge fraasile: külalislahkuse märgised
EN
hospitality badges
lahkelt vastu võtta
Tõlge fraasile: lahkelt vastu võtta
EN
welcome warmly
Külalislahket võõrustajat tähistab
kuldse südame kujuline märgis
. Kuid külastaja märkab eelkõige lahket vastuvõttu. Loodetakse, et külastaja saab igas kohas
naeratuse osaliseks
. Talle antakse infot piirkonna
vaatamisväärsuste kohta
. Võib-olla räägitakse ka
huvitavaid lugusid
. Külaline peaks
tundma end teretulnuna
.
kuldse südame kujuline märgis
Tõlge fraasile: kuldse südame kujuline märgis
EN
badge in the shape of a golden heart
naeratuse osaliseks
Tõlge fraasile: naeratuse osaliseks
EN
part of a smile
vaatamisväärsuste kohta
Tõlge fraasile: vaatamisväärsuste kohta
EN
about the sights
huvitavaid lugusid
Tõlge fraasile: huvitavaid lugusid
EN
interesting stories
tundma end teretulnuna
Tõlge fraasile: tundma end teretulnuna
EN
feel welcome
Külalislahkus on elementaarne
turismiteenindus
. Kuid alati on võimalik teha veel paremini. Külalislahkuse märk võiks olla
teeninduse kvaliteedimärk
. Näiteks restoranis on oluline, et toit oleks maitsv. Kuid meelde jääb pigem tunne, kuidas seal käituti. Selliseid erilisi kogemusi püütaksegi pakkuda.
turismiteenindus
Tõlge fraasile: turismiteenindus
EN
tourism service
teeninduse kvaliteedimärk
Tõlge fraasile: teeninduse kvaliteedimärk
EN
quality mark of service
Külalislahkuse märgise said peamiselt Ida-Viru spaad ja majutusettevõtted. Toitlustajaid on vähem. Ida-Virumaal võiks olla rohkem toitlustajaid. Need ei pea olema uhked restoranid. Pigem sobivad kodused ja
autentset kogemust pakkuvad kohad
.
autentset kogemust pakkuvad kohad
Tõlge fraasile: autentset kogemust pakkuvad kohad
EN
places offering authentic experiences
Ida-Viru turismiklaster loodab, et külalislahkeid kohti külastanud turistid
annavad ohtralt tagasisidet
. Järgmised
külalislahkuse märgised
antakse välja aasta pärast.
annavad ohtralt tagasisidet
Tõlge fraasile: annavad ohtralt tagasisidet
EN
give abundant feedback
külalislahkuse märgised
Tõlge fraasile: külalislahkuse märgised
EN
hospitality badges
The Ida-Virumaa Tourism Cluster started hospitality training last autumn. Now, hospitality badges have been awarded to 18 of the best tourism companies. These companies strive to welcome their guests exceptionally warmly.
A hospitable host is marked by a badge shaped like a golden heart. However, the visitor primarily notices the warm welcome. It is hoped that the visitor will be greeted with a smile everywhere. They will be informed about the sights of the region. Perhaps interesting stories will be shared. The guest should feel welcome.
Hospitality is elementary tourism service. However, there is always room for improvement. The hospitality badge could be a quality mark of service. For example, in a restaurant, it is important that the food is tasty. But what is remembered is rather the feeling of how one was treated. Such special experiences are what is being aimed for.
The hospitality badges were mainly awarded to Ida-Viru spas and accommodation companies. There are fewer catering establishments. Ida-Virumaa could have more caterers. They do not have to be fancy restaurants. Rather, they should be homely places offering authentic experiences.
The Ida-Viru Tourism Cluster hopes that tourists who visit hospitable places will provide abundant feedback. The next hospitality badges will be awarded in a year.