RMK laiendas Saatse saapa ümbersõidu jaoks metsateed. Teed laiendati nõvade arvelt, puid ei raiutud. Töödeks kasutati ligi 75 autokoormat
killustikku ja kruusa
.
killustikku ja kruusa
Tõlge fraasile: killustikku ja kruusa
EN
gravel and crushed stone
Ohutuse nimel laiendati metsateid paljudes kohtades. Samuti rajati
möödasõidukohad
. Transportministeerium teatas, et
lähiajal
paigaldatakse
teele täiendavad ohutusmärgid
. See on vajalik, sest
liiklustihedus kasvab
.
möödasõidukohad
Tõlge fraasile: möödasõidukohad
EN
passing places
lähiajal
Tõlge fraasile: lähiajal
EN
in the near future
teele täiendavad ohutusmärgid
Tõlge fraasile: teele täiendavad ohutusmärgid
EN
additional safety signs on the road
liiklustihedus kasvab
Tõlge fraasile: liiklustihedus kasvab
EN
traffic density is increasing
Väikese
Saatse saapa ümbersõit
valmis 17. oktoobril. Nüüd rajatakse nii väikese kui suure Saatse saapa ümber uued teed. Väikese Saatse saapa projekt on valmis, uue tee pikkus on 300–400 meetrit.
Saatse saapa ümbersõit
Tõlge fraasile: Saatse saapa ümbersõit
EN
Saatse Boot detour
Pärast
maade omandamist
, mis peaks toimuma novembri lõpus, kuulutatakse välja
ehitusprojekt
. Suure Saatse saapa puhul on
eelprojekt valmis
ja arendus jätkub. Transpordiamet töötab kiirelt, et
ümbersõidutee
oleks valmis 2026. aasta oktoobriks.
maade omandamist
Tõlge fraasile: maade omandamist
EN
acquisition of land
ehitusprojekt
Tõlge fraasile: ehitusprojekt
EN
construction project
eelprojekt valmis
Tõlge fraasile: eelprojekt valmis
EN
preliminary project is ready
ümbersõidutee
Tõlge fraasile: ümbersõidutee
EN
detour route
RMK expanded the forest road for the Saatse Boot bypass. The road was widened at the expense of meadows, without cutting down trees. Nearly 75 truckloads of gravel and crushed stone were used for the work.
For safety reasons, forest roads were widened in many places. Passing places were also built. The Ministry of Transport announced that additional safety signs will be installed on the road in the near future. This is necessary because traffic density is increasing.
The bypass for the Small Saatse Boot was completed on October 17. Now, new roads are being built around both the Small and Large Saatse Boot. The Small Saatse Boot project is complete, and the new road is 300–400 meters long.
After the acquisition of land, which should take place at the end of November, the construction project will be announced. For the Large Saatse Boot, the preliminary project is ready, and development continues. The Transport Board is working quickly to ensure the bypass road is ready by October 2026.