Tiit Vähi ostis oma äripartnerite osakud ja on nüüd sadama ainuomanik.
Tiit Vähi ostis oma
äripartnerite osakud
Sillamäe sadamast. Nüüd on ta
sadama ainuomanik
. Vähi ei ütle, kui palju ta maksis. Sadam ei ole börsiettevõte.
äripartnerite osakud
Tõlge fraasile: äripartnerite osakud
EN
business partners' shares
sadama ainuomanik
Tõlge fraasile: sadama ainuomanik
EN
sole owner of the port
Vähi hakkas sadamaäriga aastal 2003. Tema partnerid olid Gleb Katkovi isa ja Jevgeni Malov. Nad tegid
ida-lääne kaubaveosadam
a. Sõda muutis olukorda. Transiidimaht on vähenenud.
ida-lääne kaubaveosadam
Tõlge fraasile: ida-lääne kaubaveosadam
EN
east-west cargo port
Katkov ja Malov ei tahtnud sadamat osta. Vähi otsustas selle ise osta. Nüüd on Vähi ja tema perekond
sadama ainuomanik
ud.
sadama ainuomanik
Tõlge fraasile: sadama ainuomanik
EN
sole owner of the port
Vähi rääkis endistest partneritest hästi. Nad töötasid koos 22 aastat. Praegu on nad sõbrad.
Sadama tulemused on halvemad sõja tõttu. Tulemused langesid 2022. ja 2023. aastal. Nüüd on vähem töötajaid ja
madalad kulud
.
madalad kulud
Tõlge fraasile: madalad kulud
EN
low costs
Vähi ei näe
transiidi paranemist lähiajal
. Ta loodab sõja lõppu. Praegu pakuvad nad
sadama maad arendusprojektideks
.
transiidi paranemist lähiajal
Tõlge fraasile: transiidi paranemist lähiajal
EN
improvement of transit in the near future
sadama maad arendusprojektideks
Tõlge fraasile: sadama maad arendusprojektideks
EN
port lands for development projects
Sadamal on palju maad, jõgi, meri ja raudtee. Vähi on uhke sadama varustuse üle.
Vähi
tahab arendada sadamat ja regiooni
. Ta on
kahju tööpuudusest
. Nüüd töötab sadamas paarsada inimest, aga 2021. aastal oli rohkem.
tahab arendada sadamat ja regiooni
Tõlge fraasile: tahab arendada sadamat ja regiooni
EN
wants to develop the port and the region
kahju tööpuudusest
Tõlge fraasile: kahju tööpuudusest
EN
regrets unemployment
Tiit Vähi bought out his business partners' shares and is now the sole owner of the port.
Tiit Vähi bought out his business partners' shares in Sillamäe Port. Now he is the sole owner of the port. Vähi does not say how much he paid. The port is not a listed company.
Vähi started in the port business in 2003. His partners were Gleb Katkov's father and Yevgeny Malov. They created an east-west cargo port. The war changed the situation. Transit volume has decreased.
Katkov and Malov did not want to buy the port. Vähi decided to buy it himself. Now Vähi and his family are the sole owners of the port.
Vähi spoke well of his former partners. They worked together for 22 years. Currently, they are friends.
The port's results are worse due to the war. Results declined in 2022 and 2023. Now there are fewer employees and low costs.
Vähi does not see an improvement in transit in the near future. He hopes for the end of the war. Currently, they are offering port land for development projects.
The port has a lot of land, a river, the sea, and a railway. Vähi is proud of the port's equipment.
Vähi wants to develop the port and the region. He is sad about the job losses. Now a couple of hundred people work at the port, but there were more in 2021.