Bussijuht võib saada õiguse lasta reisija bussilt maha ka teepervel

Bussijuht võib saada õiguse lasta reisija bussilt maha ka teepervel

Regionaalministeerium pakub välja, et maapiirkonnas võiks bussijuhtidel olla õigus lasta inimestel bussist väljuda ka kohtades, kus ametlikku bussipeatust ei ole. Ühistranspordikeskuse juhi sõnul võiks sarnaselt võimaldada inimestel ka peatuste vahel bussi peale tulla.

Praegu saavad reisijad bussist väljuda ainult ametlikes bussipeatustes. Suvalises kohas ei tohi reisijat välja lasta. Regionaalministeerium soovib seda muuta.
Bussipeatused asulavälistel maanteedel ei ole tihti . Inimesed peavad sageli käima maanteel, mis on ohtlik, eriti .
Andres Ruubas ütleb, et võiks saada õiguse otsustada, kas on ohutu lasta reisija maha. See kehtiks eelkõige ades.
Bussijuht peab , näiteks t ja t. See peaks olema seaduses kirjas.
Kaupo Kase ütleb, et bussijuhid võiksid saada õiguse ka inimesi peale võtta. Ta märgib, et neid kohti ei ole palju.
Bussipeatuste rajamine riigiteele on kallis. Viljandis läksid peatused maksma 6000 eurot. Kohalikud omavalitsused peavad rohkem vaeva nägema.
Sander Saar ütleb, et bussipeatuste rajamist peab vaatama proportsioonis liiklushulgaga. Tallinna-Tartu maanteele ei saa teha lihtsat peatust.
Andres Laisk ütleb, et bussijuhi otsustusvabadus võib tekitada vaidlusi. Ta märgib, et see on vastuolus koolibussi peatuste nõuetega.
2022. ja 2023. aastal juhtus kokku 588 t. 28 inimest hukkus.