Lennuliiklusteenindus
el on probleem
Vene lennufirmad
elt raha saamisega. Eesti peab teenindama lende neutraalse õhuruumi kohal Läänemere üle. Samas kasvas nende käive
teises kvartalis
300 protsenti.
Lennuliiklusteenindus
Tõlge fraasile: Lennuliiklusteenindus
EN
Air traffic control
Vene lennufirmad
Tõlge fraasile: Vene lennufirmad
EN
Russian airlines
teises kvartalis
Tõlge fraasile: teises kvartalis
EN
in the second quarter
Lennuliiklusteenindus
e
puhaskasum
oli
teises kvartalis
7,5 miljonit eurot. Aasta tagasi oli see 1,9 miljonit eurot. Teises kvartalis teenindati ligi 49 000 lendu. Enamiku lendudest tegid
Hiina lennufirmad
.
Lennuliiklusteenindus
Tõlge fraasile: Lennuliiklusteenindus
EN
Air traffic control
puhaskasum
Tõlge fraasile: puhaskasum
EN
net profit
teises kvartalis
Tõlge fraasile: teises kvartalis
EN
in the second quarter
Hiina lennufirmad
Tõlge fraasile: Hiina lennufirmad
EN
Chinese airlines
Mitmed Euroopa lennufirmad nagu Finnair, Lufthansa ja Ryanair vähendasid oma lende. Eesti lennud ei ole veel jõudnud koroona-eelsele tasemele. Teises kvartalis oli lende 26 protsenti vähem kui 2019. aastal.
Euroopas on nüüd
uus hindade süsteem
. Seda muudeti koroona ajal.
Lennuliiklusteenindus
e juht Ivar Värk ütles, et süsteemi õigustatud inimestel võib võtta viis kuni seitse aastat.
uus hindade süsteem
Tõlge fraasile: uus hindade süsteem
EN
new pricing system
Lennuliiklusteenindus
Tõlge fraasile: Lennuliiklusteenindus
EN
Air traffic control
Lennuliiklusteenindus
märkis ka, et Venemaa lennufirmad ei maksa arveid. Eesti peab teenindama Vene lende neutraalse õhuruumi kohal
lennuohutus
e pärast. Ivar Värk ütles, et Vene firmad peaksid maksma nagu teisedki, aga
sanktsioonid
raskendavad raha liikumist.
Lennuliiklusteenindus
Tõlge fraasile: Lennuliiklusteenindus
EN
Air traffic control
lennuohutus
Tõlge fraasile: lennuohutus
EN
flight safety
sanktsioonid
Tõlge fraasile: sanktsioonid
EN
sanctions
Samad probleemid on Soomes, Lätis, Leedus ja Norras. Nad peavad ka teenindama Vene lende neutraalse õhuruumi kohal.