Neljapäeval sõitis
Balti jaamast
veel umbes 400 bussi päevas. Reedest läheb neid bussidest
Balti jaamast
välja poole vähem. Lääne- ja edelasuuna bussid lähevad nüüd
Viru keskusest
.
Balti jaamast
Tõlge fraasile: Balti jaamast
EN
from the Baltic Station
Balti jaamast
Tõlge fraasile: Balti jaamast
EN
from the Baltic Station
Viru keskusest
Tõlge fraasile: Viru keskusest
EN
from Viru Center
Ühistranspordi juht Andrus Nilisk ütles, et Viru keskus oli varem läbisõidu peatus. Nüüd on see
algpeatus
. Bussid peavad varem peatusesse jõudma, et õigel ajal väljuda. See võib suurendada Viru keskuse liikluskoormust.
algpeatus
Tõlge fraasile: algpeatus
EN
starting point
Nilisk ütles: "Viru peatuses pole palju ruumi. Varem jagunesid bussid kolme peatuskoha vahel. Nüüd on ainult üks peatus. Me ei tea veel, kas see jääb nii. Esmalt peame nägema, kuidas inimesed sellega harjuvad."
Maakonnaliinide reisijad
pole Balti jaama muudatusega rahul. Reisija Vambola ütles: "See on
hullumaja
. Kui on 15 minutit aega, pead minema Naftasse. See võtab veerandi tunni. Kuidas jõuda? Kuskil pole isegi kohta seista. Seal on ka teisi busse. Kui kõik tulevad ühel ajal, kus nad seisavad?"
Maakonnaliinide reisijad
Tõlge fraasile: Maakonnaliinide reisijad
EN
County line passengers
hullumaja
Tõlge fraasile: hullumaja
EN
madhouse
Tallinnas otsustati mitte pikendada busside parkimislepingut. Praeguse parkla asemele tuleb
spordiplats koolilastele
.
spordiplats koolilastele
Tõlge fraasile: spordiplats koolilastele
EN
sports field for schoolchildren
Kristjan Järvan, linna transpordijuht, ütles, et peame mõtlema, kuhu enamik reisijaid tahavad jõuda. See on Viru keskuse ümbrus. Bussid peavad sõitma vanalinna ümber ja siis tagasi peatusesse.
Järvan ei usu, et Viru peatuses liikluskoormus liiga suur saab olema. Ta ütles, et Balti jaam jääb
liiklussõlmeks
, kuid selle
olulisus väheneb
. Tulevikus on olulised liiklussõlmed Kristiine ja Ülemiste.
liiklussõlmeks
Tõlge fraasile: liiklussõlmeks
EN
traffic hub
olulisus väheneb
Tõlge fraasile: olulisus väheneb
EN
importance decreases
On Thursday, about 400 buses still departed from the Baltic Station daily. From Friday, the number of buses departing from the Baltic Station will be halved. Buses heading west and southwest will now depart from the Viru Center.
The head of public transport, Andrus Nilisk, said that the Viru Center used to be a transit stop. Now it is the starting point. Buses need to arrive at the stop earlier to depart on time. This may increase the traffic load at the Viru Center.
Nilisk said: "There is not much space at the Viru stop. Previously, buses were divided between three stops. Now there is only one stop. We don’t yet know if this will remain the case. First, we need to see how people get used to it."
Passengers of regional lines are not happy with the change at the Baltic Station. Passenger Vambola said: "This is a madhouse. If you have 15 minutes, you have to go to Nafta. It takes a quarter of an hour. How to get there? There’s nowhere to even stand. There are also other buses. If everyone arrives at the same time, where will they stand?"
In Tallinn, it was decided not to extend the bus parking contract. Instead of the current parking lot, a sports field will be built for schoolchildren.
Kristjan Järvan, the city’s transport manager, said that we need to think about where most passengers want to go. That’s the area around the Viru Center. Buses need to go around the Old Town and then return to the stop.
Järvan does not believe that the traffic load at the Viru stop will become too great. He said that the Baltic Station will remain a traffic hub, but its importance will decrease. In the future, the important traffic hubs will be Kristiine and Ülemiste.