Matemaatika õpetamine koolides

Matemaatika õpetamine koolides

EN

Teaching Mathematics in Schools

Järgmisel nädalal saavad kõik huvilised proovida e-rehkendust.
Nad saavad lahendada matemaatika ülesandeid esimesest kuni 12. klassini.
Aktuaalne kaamera uuris, kuidas matemaatika õpetamine on muutunud.
Samuti vaadati, kuidas .
Tallinna Toomkooli õpilased harjutasid murdude jagamist.
Nende õpetaja on matemaatikat õpetanud juba 25 aastat.
Õpetaja ütleb, et lapsed kasutavad palju kalkulaatorit.
Nad ei püüa peast arvutada, isegi väikseid tehteid.
Õpetaja arvab, et see vähendab t.
Tehnoloogia abil on lihtne arvutada, aga see ei arenda mõtlemist.
Matemaatika ei ole ainult arvutamine.
Matemaatika aitab näha mustreid maailmas.
See aitab maailma paremini mõista ja tõlgendada.
Matemaatika tunnid võivad olla keerulised.
Kui jätta paar kuud vahele, on raske jälle alustada.
Matemaatikas pead startima algusest, mitte keskelt.
Õpilased Nora ja Oskar ütlevad, et tundides peab aktiivselt osalema.
Nad õpivad kiiresti uusi teemasid ja liiguvad edasi.
Eesti Hoiuraamatukogust leiab vanu õpikuid ja töövihikuid.
Nora ja Oskar lahendasid 1991. aasta töövihikust ülesandeid.
Õpetaja ütleb, et ülesanded on peaaegu samad, aga vorm on muutunud.
Uuringud näitavad, et ainult 10% õpilastest saab iseseisvalt õpikuga töötada.
Enamik vajab abi.
See tekitab küsimuse, kas õpik on õpetaja või õppija jaoks.
Nora ja Oskar räägivad, millised õpikud neile meeldivad.
Nora eelistab uut töövihikut, sest seal on rohkem lihtsustatud asju.
Oskar ütleb, et tema meeldib rohkem vana töövihik.
Talle meeldib, kuidas see näeb välja nagu vana tarkus.
Next week, all interested parties can try e-calculation.
They can solve mathematics problems from the first to the 12th grade.
Current camera investigated how mathematics teaching has changed.
Also, it was observed how textbooks and workbooks have changed.
Students from Tallinn Toom School practiced dividing fractions.
Their teacher has been teaching mathematics for 25 years.
The teacher says that children use calculators a lot.
They do not try to calculate mentally, even small operations.
The teacher thinks that this reduces the speed of thinking.
With the help of technology it is easy to calculate, but it does not develop thinking.
Mathematics is not only calculation.
Mathematics helps to see patterns in the world.
It helps to understand and interpret the world better.
Mathematics lessons can be difficult.
If you leave it aside for a few months, it is difficult to start again.
In mathematics, you have to start from the beginning, not from the middle.
Students Nora and Oskar say that you have to participate actively in lessons.
They quickly learn new topics and move on.
From the Estonian Treasury Library you can find old textbooks and workbooks.
Nora and Oskar solved problems from a 1991 workbook.
The teacher says that the tasks are almost the same, but the form has changed.
Studies show that only 10% of students can work independently with a textbook.
Most need help.
This raises the question of whether the textbook is for the teacher or the learner.
Nora and Oskar talk about which textbooks they like.
Nora prefers the new workbook because there are more simplified things.
Oskar says that he likes the old workbook more.
He likes how it looks like old wisdom.