Pelguranna trammitee tekitab kohalike seas endiselt muret

Pelguranna trammitee tekitab kohalike seas endiselt muret

Tallinna plaanitav trammitee Pelguranda tekitab endiselt muret kohalike elanike seas. Peamiselt kardetakse müra ja vibratsiooni kasvu või ei olda nõus trammi tagasipöördekohaga Stroomi rannas.

Pelguranna on tekitanud palju muret kohalike elanike seas. Elanikud kardavad, et tramm tekitab rohkem müra ja vibratsiooni. Samuti ei meeldi paljudele Stroomi rannas.
Elanik Helmi räägib: 'Kiirabil, tuletõrjel ja politseil pole ruumi liikuda. Nüüd on Putukaväil täiesti asfalteeritud. Miks hävitame loodust? Tervis on kõige tähtsam.'
Teine elanik, Tatjana, muretseb trammitee ehituse mõju üle vanadele majadele. Ta teab, et tramm tekitab palju müra, sest ta on elanud Tartu maanteel. 'Hommikul äratab tramm sind üles. Kell viis oled juba üleval,' ütles Tatjana.
Linna esindajad ütlevad, et nad püüavad . Nad on teinud uuringuid, kaasanud insenere ja vaadelnud välismaa kogemusi. 'Meil on kuus võimalust müra vähendamiseks. Näiteks paneme müra summutavad matid,' ütles keskkonnaameti juhataja Toomas Haidak.
Tramm sõidab mööda Puhangu tänavat ja selle lõpp-peatus on Stroomi rannas. Trammi tagasipööre Stroomi rannas on tekitanud palju küsimusi. Linnapea Jevgeni Ossinovski ütles: 'Puhangu tänava lõpus on kolm erinevat võimalust . Me ei välista ühtegi neist. Igal variandil on oma plussid ja miinused.'
Ossinovski lisas, et elanikud ei peaks muretsema bussiliinide vähenemise pärast. Tramm on suure veovõimega ja . Linna kinnitusel rekonstrueeritakse kogu Puhangu tänav, et kõik liiklejad mahuksid ära.
Pelguranna tramm peaks hakkama sõitma 2029. aastal. Trammiliini ehitamine läheb maksma 28 miljonit eurot.