Tallinn tellib BBC-lt artikleid jätkusuutliku pealinna tutvustamiseks

Tallinn tellib BBC-lt artikleid jätkusuutliku pealinna tutvustamiseks

Tallinn tellis BBC-lt artikleid, et tutvustada linna kui jätkusuutliku pealinna. See on võimalus meelitada Tallinnasse uusi ettevõtteid, investeeringuid ja töötajaid.

Tallinn tellis BBC Storyworksilt artikleid, et tutvustada linna kui jätkusuutlikku pealinna. Linn loodab, et see aitab meelitada Tallinnasse innovatsioonist huvitatud ettevõtteid, investeeringuid ja .
Krista Kampus, kes juhib Tallinna EL-i ja väliskoostöö osakonda, ütleb, et pakkumine jõudis Tallinnani läbi C40, mis on . C40 pakkus BBC-le Tallinna kui hea näite. C40-s on 96 linna üle maailma. Võrgustik tegeleb paljude valdkondadega, nagu , et aidata linnad olla rohelisemad.
BBC Storyworks on varem teinud projektid, mis tutvustavad jätkusuutlikke linnu. Tallinn oli sellest huvitatud, sest väikesel linnana on raske ise jõuda 450 miljoni inimeseni. Projekti maksumus on 58 000 eurot. BBC tutvustab linnu poole aasta jooksul oma kanalitel, näiteks veebilehtedel ja .
Tallinn ei ole kunagi varem teinud koostööd nii suure platvormiga. Kampaania algab juunis ja kestab kuus kuud. BBC näitab kampaania materjale oma kanalitel. Peale jaanipäeva saab Tallinn kasutada materjale ise. Kampus ütleb, et kampaania maksumus on võrreldes sellega, kui palju inimesed selle näevad, väike.
Kampaania on mõeldud teistele linnadele, innovatsiooni ja rohetehnoloogiaga tegelevatele organisatsioonidele ning globaalsetele ettevõtetele. Tallinn soovib tutvustada ennast kui innovatsioonilist linna, kus sünnivad uued lahendused. See aitab linna meelitada ja uusi ettevõtteid.
BBC-d huvitas, kuidas Tallinn kasutab uusi lahendusi, et toetada rohepööret linnades. Tallinn tahab ka oma elanikele rääkida, mida välismaal linna kohta öeldakse.