Tallinna abilinnapea Kristjan Järvan ütles, et Tartu maantee trammitee remonti ei ole plaanis.
"Tartu maantee on hiljuti renoveeritud. Praegu
keskendume Liivalaia tänavale
, kus on ka trammitee. Trammiteid uuendatakse pidevalt," ütles Järvan.
keskendume Liivalaia tänavale
Tõlge fraasile: keskendume Liivalaia tänavale
EN
we focus on Liivalaia street
Järvan lisas, et
teede uuendamine
on pidev protsess. Linna tööd teha on palju.
teede uuendamine
Tõlge fraasile: teede uuendamine
EN
road renewal
Tallinna keskkonna- ja kommunaalameti osakonnajuhataja Aksel Johannes Part ütles, et Tartu maantee ruumi on vaja muuta.
"Praegune ruum ei ole kaasaegne. Rattateed peaksid vastama tänapäevastele vajadustele. Trammiliiklus võiks olla parem," ütles Part.
Part märkis, et viie aasta plaanides Tartu maantee rekonstrueerimine ei ole. Rahalist jõudu pole piisavalt. Järgmises investeeringute tsüklis peaks see olema plaanis.
"Tartu maantee on väga kasutatav tänav. Tingimusi on vaja parandada," ütles Part.
Tulevikus on vaja eraldiseisvaid rattateid. Tartu maanteel tuleb üle vaadata
jalakäijate tingimused
.
jalakäijate tingimused
Tõlge fraasile: jalakäijate tingimused
EN
pedestrian conditions
"Ristmikel jagame sõidutee ruumi jalakäijatele ja haljastusele. See teeb keskkonna turvalisemaks," ütles Part.
Tartu maantee ja Liivalaia
ristmiku tööd
on alles arendamisel. Esialgses plaanis on ristmik parem kui praegu.
ristmiku tööd
Tõlge fraasile: ristmiku tööd
EN
intersection works
Tallinn deputy mayor Kristjan Järvan said that there are no plans to repair the tram track on Tartu Road.
"Tartu Road has recently been renovated. Right now we are focusing on Liivalaia Street, which also has a tram track. Tram tracks are constantly being updated," said Järvan.
Järvan added that road renewal is an ongoing process. There is a lot of work for the city to do.
Tallinn Environment and Public Works Department head Aksel Johannes Part said that the space on Tartu Road needs to be changed.
"The current space is not modern. Bike lanes should meet contemporary needs. Tram traffic could be better," said Part.
Part noted that the reconstruction of Tartu Road is not in the five-year plan. There is not enough financial strength. It should be planned in the next investment cycle.
"Tartu Road is a very usable street. The conditions need to be improved," said Part.
In the future, separate bike lanes are needed. On Tartu Road, pedestrian conditions need to be reviewed.
"At intersections, we allocate road space for pedestrians and greenery. This makes the environment safer," said Part.
Work on the intersection of Tartu Road and Liivalaia is still in development. In the initial plan, the intersection is better than it is now.