Kohalike valimiste kampaania reklaamid

Kohalike valimiste kampaania reklaamid

Reklaamiekspert räägib, et valimiste kampaania on olnud rahulik ja vähe raha paneb erakonnad leidma targemaid lahendusi.

Kohalike valimiste kampaania reklaamid on olnud siiani paneb erakonnad . Reklaamiekspert Madis Ots rääkis, et osadel erakondadel on vähem raha kui varem.
Ots ütles, et . On . Erakondade puhul on erinevus aga see, et turuliidrit saab tõlgendada erinevalt. Ta võib olla praegu võimul või tema toetus võib olla suurim.
Erakondade kampaania peamine osa on , kuid tuleb , eriti kampaania lõpus. Kui keegi hakkab ründama, siis tehakse viimased üleskutsed. Sellist on sageli kampaania lõpus.
Praegune kampaania on olnud . Ots arvab, et selle põhjuseks on vähem raha. Kui raha on vähem, siis tuleb . Näiteks Parempoolsete kummuli keeratud kaubik, mis sümboliseerib Eesti majandust, oli tema meelest leidlik.
Rääkides konkreetsetest poliitikutest, ütles Ots, et kui poliitik on juba tuntud, siis tuleb arvestada, et inimesed teavad tema iseloomu. Kui inimesed teavad, kes ta on, siis tuleb valida, mis tema jaoks sobib ja mis mitte.
Poliitikud üritavad olla . Ots arvab, et selle taga võib olla inspiratsioon Jüri Ratase tegemistest. Kuid ta ei ülehindaks sotsiaalmeediat, sest tuleb olla nähtav ka raadios, teles ja tänaval.
Traditsioonilistel reklaamikanalitel on oma kindel koht. Seepärast pole midagi imestada, et , kus on nende nägu ja nimi.
Ots ütles, et valimiskampaaniaid ei oodata ega fännata. Reklaamidest ei meeldi üldiselt paljudel, välja arvatud mõned erandid. Ta arvab, et . Veebibännerid ja sotsiaalmeediabännerid on samuti olulised, kuid .